Japan

Zondag 1e paasdag..er leek geen eind aan deze dag te komen..althans hij liep gelijk over in voor ons 2e paasdag. Onderweg kwamen wij de tijdszone tegen en was het snel donker en ging het vliegtuig in nacht stand. Vele konden niet slapen waaronder ook ik. Vlucht ging al met al heel vlot en dat gold ook voor de bage drop of, douane..scan van de wijsvingers gemaakt,.vlotjes vlotjes. Dus op 22 april 9.00 aangekomen in Japan! Daar iedereen ontmoet en was het nog zo'n anderhalf uur rijden naar ons hotel in Kyoto. Bijzondere stad, oud en nieuw staat door elkaar. Aangezien de kamers nog niet klaar waren, daar even snel opfrissen en een wandeling. Ik had nog krentenbollen over dus die maar gegeten. Om de hoek van ons hotel op 10 minuten lopen was onze eerste kennis making met de tempels, waar we er nog veel meer van gaan zien. Daarna het treinstation wat echt zo enorm hoog is en een loopbrug heeft waar je doorheen de stad kan zien. Foto's worden er niet mooi op..maar even genieten was het wel.