Op doorreis

Dag 8

Vandaag na een feestnacht met opnieuw veel muziek was er gelegenheid om uit te slapen. Heerlijk door alles heen geslapen...op den duur lukt dat wel. Al hoewel..de fanfare van 04.30 was weer niet te missen. De koffers op een kar geladen en de kar weer gereden naar de kade waar de boot rond 11.00 zou vertrekken. Het was niet zo druk op de boot als zaterdag. Minder lokale mensen en de wind was ons gunstig gezind waardoor we nu met open ramen...of te wel het zeil om hoog kon blijven. Dus genoten van het uitzicht en de wind door de haren. Met de motor op de achtergrond lekker dutten en genieten. Na 5 tussenstops kwamen we weer uit bij..San Carlos. Hier in hetzelfde restaurant gegeten als op de heenweg..of te wel 2 uurtjes waren we daar zoet...Ja snelheid is niet echt aan de orde. Gewoon wachten en als t goed is komt er vanzelf iets. Vervolgens rond een uurtje of half 4 is daar onze nieuwe bus en chauffeur waar we kennis mee maken en de komende dagen mee op zullen trekken. Half 7 aangekomen bij ons "doortrek" hotel. Snel gedoucht en s'avonds nog even een plaatselijk restaurant uitgezocht. De komende dagen wat minder WiFi en stroom dus even afwachten wanneer het volgende verhaal komt. Groetjes!

J&A

De snelheid zit er lekker in haha. Geniet er maar van. Veel plezier en gezellige reis.