Het vertrek

Om 5.00 vertrokken we richting Schiphol. Lekker vroeg want er zou maar file kunnen staan.... Dit eerder meegemaakt en dat levert toch wel stress op. Nu alles rustig en om 6.05 stonden we dan toch echt alweer op Schiphol. Nog een bakkie gedaan..via automaat inchecken en rond 7.15 door alles heen..zelfs douana etc werkten meeen dan de tijd doden.
Wat winkeltjes bekeken..een niet zo'n lekker luchtje opgespoten..sorry buren in t vliegtuig..en 9.25 boarden. Vliegtuig zat lang niet vol..maar natuurlijk zat ik wel opgevouwen bij het raam. Service was prima. Ik kan niet klagen. Zeker niet na wat ik eerder erover heb gehoord en gelezen. Hier en daar al wat mensen gespot van de groep..dus gewoon beetje volgen. Tijdje in de rij bij de douane. Die zich afvroegen waarom ik toch zweethanden heb:) ..tja daar heet je gewoon Annelies voor haha. Dus de vingerafdrukken duurden even maar na de Iris scan mocht ik dan toch door. Daar opzoek naar friet en een cola...waar ik natuurlijk vergat om te zeggen dat ik klein wilde dus de halve liter kon even mee. Voorlopig even genoeg. Inmiddels 22.00 Nederlandse tijd..dus cola helpt om wakker te blijven. Na een vlucht met wat pittige turbulentie komen we rond 21.45 lokale tijd...verschil van 7 uur, bij het hotel. Een kamer voor mij alleen. Dat is even wennen...maar ook heel lekker omdat ik al weet dat ik weinig zal slapen. Op naar morgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!