Costa Rica en Nicaragua

De voorbereidingen worden getroffen. Visa, vaccinaties, kopietjes van alle belangrijke documenten. de zomerkleding wordt te voorschijn gehaald terwijl het de koudste paar dagen sinds lange tijd zijn geweest. Hier en daar wordt geschaatst, hier nog net niet. Nieuwe reistas wordt aangeschaft omdat de vorige na vele jaren het begeven had. De tijd vliegt. Nog een reisgids aanschaffen, echter zoveel zijn er helemaal niet en na 5 boekwinkels bezocht te hebben er toch 1 online besteld. Ik sta bijna voor het moment dat vorig jaar nog heeeeel ver weg leek. Nu nog 1 week werken en dan is het zover om lekker van wat vrije tijd te gaan genieten. Op pad te gaan en de camera de nodige foto's te laten maken. Aan de hand van de wifi en mogelijkheden onderweg wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn ervaringen. Je kan me rustig volgen en laat natuurlijk wat reacties achter dat is altijd leuk om te lezen.

J&A

Hoi Annelies, leuk om te zien dat weer een reisblog gaat maken. Wij gaan die zeker volgen. Een hele fijne vakantieperiode. Maak maar heel veel mooi foto's..