Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Annelies

J&A

He Liesje,

Das een leuke site. We blijven je volgen!! En ..... we zijn zeer benieuwd naar jouw en jullie verhalen en foto's.
Vergeet zo af en toe ook eens te kijken op die site van ons, natuurlijk wat saaier maar wel heftig hoor.

jenny

heeyy

leuk zo'n site:) handig! vind het eigelijk erg jammer dat je gaat, maar ook erg leuk voor je!!

tot gauw!

xxus

Jozien Horjus

Hoi Annelies!

Ik geloof dat we in dezelfde periode voor Youth For Christ gaan werken, alleen ga ik naar Kaapstad. In ieder geval leuk om te weten dat er ergens in Zuid-Afrika nog andere Nederlanders bij YFC werken!

Veel succes met je project,

groet, Jozien Horjus

www.jozienhorjus.waarbenjij.nu

Ellen de Ruijter

Hoi Annelies,
Ik heb mijn email adres toegevoegd aan de lijst om automatisch een berichtje te ontvangen, dit is mvannoordenne@planet.nl. Dan weet je dat ik dat ben.Nogmaal heel veel succes en plezier in Zuid-Afrika. Groetjes, Ellen