Geslaagde fietstocht !!!

Het was een mooie dag. Bijna 175 deelnemers waren actief tijdens de fietstocht op 1 mei, Hemelvaartsdag 2008. Rond een uur waren de eerste deelnemers verzameld bij De Wagon en konden we kiezen tussen ongeveer 25 of 50 kilometer. Het was fraai weer op de eerste dag in mei. Aan het eind van de middag hebben we slechts enkele spetters regen gevoeld, maar wie let daar nu op ......

De tocht voerde door de Merwelanden en over het eiland van Dordrecht. De picknickplaats nabij de golfvelden bij de Baanhoek deed dienst als rustpunt waar er van alles was te drinken en te eten. Zelf gebakken cake en taart kon worden genuttigd. Heerlijk om zo met z'n allen een middag lekker bezig te zijn. Enne ..... dat ook nog voor een heel goed doel.

Ik heb enkele foto's op de site gezet. Die spreken voor zich.

Uiteindelijk zijn we zeer blij verrast met een geweldige opbrengst. Wijgaan zorgen dat het goed besteed wordt in Durban. Allemaal zeer bedankt, met name ook de organisatoren van deze mooie tocht met de leuke puzzels/opdrachten en natuurlijk ook alle deelnemers.