oud en nieuw...de laatste paar dagen!

Het eind van de reis is in zicht gekomen. Gisteren zijn we eerst naar de Botanical Gardens geweest. Grote tuin met vele diverse klanten en bomen. Hoe verder we kwamen kregen we een steeds mooier uitzicht op.....het Sydney Opera House. Het lag er zeer mooi bij! En daarachter zagen we de brug die we eerder beklommen hebben, we konden het ons maar moeilijk voorstellen dat we daarop hadden gelopen. Dan kom je dus in de wijk de Rocks waar we de souvenirs hebben gekocht. Daar van daan zijn we gelopen naar Darling Harbour waar we naar wat straattheater hebben gekeken en ons verwonderd hebben over de vele mensen, winkels, restaurants, attracties. Kort weg we hebben genoten. Vandaag oudjaarsdag! We hebben al vele voorbereidingen gezien, het beloofd zeer druk te worden en hogelijk erg gezellig, we kijken er naar uit. De meeste mensen zoeken vanaf 10.00 al een plekje. Wij hebben geluk en hoeven pas rond 19.00 bij het Opera huis te zijn en gaan nog wat aan de wandel. Dus voor iedereen....een goede jaarwisseling gewenst en op naar een heel fijn, goed, gezellig en gezond 2015!!!!

Andrea

Jullie ook hele mooie jaarwisseling! Geniet ervan.

Rianne

Geniet nog van de laatste paar dagen!

nicolette

GELUKKIG NIEUWJAAR EN ALLE BESTE WENSEN VOOR 2015 EN KOM MAAR GAUW DE FOTOS LATEN ZIEN EN VOORAL DAT

IRRITANTE VERVELENDE KERSTPAKKET

waar meneer h helemaal gek van wordt

Fijne veilige terug vlucht xxx