Sydney

SYDNEY

De stad waar alles gebeurd zeggen ze. Nou druk is het zeker. We kammen het gebied rond ons hotel even uit. We zien hier en daar plekjes waar we online kunnen. Zien dat er enorm veel winkels zijn. Alle grote merken, maar ook diverse grote winkelketens. Het is niet te geloven en dus kon ik me de dag erna niet bedwingen en heb een zeer leuke, al zeg ik het zelf, zomerjurk gekocht. De dagen na kerst staan hier in het teken om dingen te kopen met veel korting.....wat doe ik...Ik vind zo ongeveer de enige jurk die niet is afgeprijsd, maar leuk is tie wel:-) Oké de zenuwen beginnen een beetje toe te slaan voor de brug beklimming. Ik zit ongeveer te trillen als een rietje....degene die mij kennen weten dat dit wel vaker gebeurd.... Maar dat je dit dan wel vrijwillig doet is wel een beetje de vraag.

Jaaaaaaa we hebben de bridge climb gedaan!!! Wat hebben we er hard voor moeten werken. We hebben filmpjes en we hebben foto's dus dat wordt nagenieten. Kan eigenlijk nog niet geloven dat we het hebben gedaan. Met de zonsondergang naar boven en met de zonsondergang naar beneden. We hebben een schitterend uitzicht gehad. Dat zullen we niet vaker zien. En ondanks dat het vanmorgen behoorlijk bewolkt was toch mooi de zon gezien. Nu versleten, wat nou vakantie:-) Ik zag vandaag wat foto's langskomen van de sneeuw bij jullie en iedereen die het geweldig vond....is er ook meer vorst opkomst en kunnen we binnenkort schaatsen??

Bondi Beach

Natuurlijk konden we het niet laten om naar Bondi beach te gaan. Met de bus zo'n 20 minuutjes. Ja inmiddels hebben we een openbaarvervoerskaart of te wel een Opal kaart of te wel een ov chip kaart. Op de zondag kost t reizen in totaal 2.50 waar je ook heen gaat en daarna....dat weten we nog niet...er is ons gezegd, je betaald 8 X en daarna gratis...Nou ik ben benieuwd. Het is af en toe even zoeken welke bus we moeten hebben, maar voorlopig zijn we eruit gekomen. Bondi Beach het is zoals je het op tv ziet. Gezien en gezien worden en het was heeeeeeeel druk. Toen we kwamen dachten we nog "dat valt mee" maar dat dachten we na 2 uurtjes niet meer. Het was enorm vol. De zon scheen flink dus wij hadden het na enkele uurtjes ook wel weer gezien, hebben nog wel daar een stukje langs de kust gelopen wat samen met on nog vele anderen ook deden. Maar t was de moeite waard:-)

Reacties

Reacties

Pa &Ma

He Boontje, wat een belevenis. Jullie hebben het toch maar gedaan!!! Gaaf hoor. Dat trillen gaat vanzelf weer over ha ha. We zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's en verhalen. De sneeuw gaat hier vandaag weer smelten. Over ruim een week wordt weer vorst verwacht. Kan je ook mooi je zomerjurk showen .. Geniet er van daar. Groetjes

Aline

Wat een verhalen allemaal en wat een belevenissen. Superleuk!
Geniet er nog even van en ik wens jullie een top Oud&Nieuw daar!!

Liefs

Kelly

Gaaf hoor Boon!!
Nog 1 nachtje slapen en dan wil ik je wel zien hoor op tv!!! Je weet wat we hebben afgesproken. Haha
Veel plezier morgen en alvast een super goed 2015 gewenst! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!