de afgelopen dagen....

We wilden graag een bezoek brengen aan Kangaroo Island. Via Sealink hebben we een dagtocht geboekt. Het autoverhuurbedrijf zegt namelijk dat wij niet daar naar toe mochten, en voor een eiland was het toch behoorlijk groot. Kangaroo Island is het op derde na grootste eiland van Australië. 7 jaar geleden is er een flink deel afgebrand en daar kan je de gevolgen ook nog steeds van zien. Er staan vele eucalyptusbomen. Daar leven koala's in. Vandaag aardig wat koala's gezien, ze zaten echter best hoog in de bomen. Met wat zoom op de camera toch leuke plaatjes geschoten, maar hopelijk komen we ze nog dichterbij tegen...het is niet snel genoeg voor ons:-). Het is zo'n 2 uur rijden van de ene kant van het eiland naar de andere kant. Onderweg nog enkele kangaroo's gezien. We hebben onder begeleiding zeeleeuwen bekeken van enkele meters afstand. Het broedseizoen gaat bijna beginnen en dus moesten we erg op onze hoede zijn. Vele foto's verder hebben we nog een bezoek gebracht aan de bekende rotsen en een Arch met mooi uitzicht en zeehonden. We waren morgens om 8.00 vertrokken om om 9.00 de ferry te halen. Om half 8 s'avonds hadden we de ferry terug en zagen de zon in de zee zinken terwijl we ons laatste kleine stukje met de auto terug reden. Moe en voldaan. De dag erna zijn we gereden naar Nurioota. Waar we zeer verwelkomd werden, maar de kamer er erg gedateerd uitzag. We zijn wezen zwemmen in een lake....of te wel een zeer groot buitenzwembad met een klein strandje erbij. Erg lekker voor de afkoeling, want het was lekker zomers weer! De dag erna zijn we doorgereden naar Warrnambool, waar we een huisje hebben geboekt op een vakantiepark. 2 slaapkamers keukentje en de supermarkt om de hoek. In onze zomer kan je hier geweldig walvissen kijken, nu alleen een mooi look-out point. We blijven hier nog een extra nachtje om lekker bij te komen van al het moois. Dit is het begin van de great oceaan route en zijn benieuwd naar wat we nog gaan zien.

Groetjes allemaal!!

Patricia

Wat is het toch leuk om jullie reisverhalen te lezen! Het geeft ons (de thuisblijvers) toch het gevoel dat we er een beetje bij zijn en met jullie mee reizen. Geniet nog van alles wat jullie gaan meemaken!

Andrea

Wat ontzettend veel mooie dingen maken jullie mee zeg! Geniet van elke dag!

Veel liefs.

Esmeralda/richard

Hey Lies. Leuk om al je verhalen te lezen. je hebt al super veel meegemaakt. Toch handig een camera die een beetj in kan zoomen;).

groetjes

Mirjam

Hee wat leuk, warrnambool. Veel plezier komende week!

Nicolette

Blijft maar een saaie vakantie he ????????????nee hoor geweldig om te lezen en fijn dat jullie het zo naar je zin hebben .... Wij zijn weer terug van een fijn weekend Londen .... Nou we wachten op het volgende verhaal xxxx

Kelly

Wat super gaaf allemaal!!!
De dag dat jij mailde over Maggi van Masterchef was ze ook te zien in een aflevering van Masterchef. Hoe krijg je het voor elkaar. haha
Nog veel plezier hoor!