kangaroo's

Na de regen van gisteravond zijn we vanmorgen met frisse moed opgestaan. Het waaide flink en aangezien ik toch een koukleum ben, heb ik mijn vest onderuit de koffer getrokken, daar was ik vandaag wel blij mee. We zijn heerlijk door de barossa valley heengereden en bij 2 wine cellars zijn we wezen kijken en proeven. Daarna gereden naar het plaatsje Warina waar we voor 2 nachten hebben geboekt. Mooi zwembad maar helaas te koud om nog een duik te wagen. We zijn een stukje wezen wandelen en kwamen 17 kangaroo's tegen. Ja nu kunnen we echt zeggen dat we ze hebben gezien. Vele foto's later zijn we zeer voldaan naar onze kamer terug gegaan. Morgen naar Kangaroo Island om koala's en zeehonden te spotten!

X

Reacties

Reacties

Nicolette

Goh bah bah wat een saaie vakantie 17 kangaroo's tegen komen nou duhhhh ik kwam hier net een koala beertje tegen gewoon bij de plus ????????????nee hoor we zijn echt niet jaloers hoor want pffff wij gaan morgen gewoon naar Londen ... Nou meiden ik weet niet of ik jullie saaie verhalen blijf lezen hoor ????????????????maar misschien zo af en toe een keer en neeee ik zei toch al echt niet jaloers hoor ????????????

Nicolette

O ja was ik ff vergeten ... Rot nou die regen en een vestje aan ....... Hier hebben we gelukkig lekker hagel en een dikke jas nodig ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!