Barossa Valley

Na een goede nachtrust zijn we rond een uurtje of 10 vertrokken richting de Barossa Valley, het wijngebied. Dit reed zoveel fijner dan de afgelopen dagen, wisselend gebied met wat heuvels, wijnvelden, graanvelden en schapen. Helaas zagen we echter dit keer de temperatuur dalen van 30 naar uiteindelijk 19 graden en veel regen. Dit belette ons niet om even een kort bezoekje te brengen aan Maggie's farm. Voor degene die masterchef Australië kijken....(Ik dus) wel grappig, omdat zij daar af en toe een gastkok is. Dus enkele dingen geproefd, niets gekocht. Niet rond het meer gelopen door de regen, maar of we het gedaan zouden hebben als het droog was weet ik niet, want we werden gewaarschuwd voor bruine slangen die de afgelopen tijd veel gezien zijn.

Wat we vandaag ook nog gezien hebben.......een.....kangaroo....levend en wel in het graanveld. Ook zijn we gestopt in een heel klein dorpje en dat heeft dan alle soorten winkels, er staat een boom met lichtjes in het midden van het plein en op alle bomen zit een rode strik....dat is kerst hier. Het is wel even wennen, maar zeker niet te missen. De kerstmuziek is op de radio en wij lopen rond in een korte broek....

Het is hier inmiddels woensdagavond...(jazzdanstijd) dus heb ik even onze mooie dans gekeken. Uitvoeren werd wat lastiger tussen 2 bedden in :-) dat is voor de volgende keer!

Liefs Annelies

PaenMa

Een beetje afkoelen kan geen kwaad, daarna weer heerlijk opwarmen met een glaasje "sap".
Het gaat wel lekker daar ha ha . Geniet er maar van.

Aline

Een kangaroo! Altijd al eens willen zien in 't echt!
Leuk zo op de hoogte te blijven en een beetje 'mee te reizen'. Groetjes!

Mariska Diemers

Jeej eindelijk de kangaroo gezien (gaaf). :)
Inderdaad erg leuk om elke dag jullie verhalen te lezen en horen wat jullie allemaal mee maken/doen.
Heel veel plezier nog! Liefs.

ineke scheepbouwer

Hoi Annelies,
Veel plezier!!!
Groetjes Ien

Hans en Dorien

Hey!!! Wat een mooie avonturen! En een kangaroo gezien!!! Gaaf!
En euh... McLeod's Daughters, paarden en farms... Daar kunnen we ons best iets bij voorstellen :-)

Geniet van jullie reis!!!

Carola

Hier nu woensdag avond. Voor mij zit het er weer op, jouw meiden zijn nu (nog heel even) bezig.
Leuk om steeds je verhalen te lezen!
Liefs, Carool

Woutrien

Hoi Annelies,

Leuk om je verhalen te lezen! Ik ben benieuwd naar de foto's. Heel veel plezier saampjes!

groetjes,
Woutrien