vakantie

Hallo!

Na een redelijk goede tijd geslapen te hebben zijn we met de bus naar Clifton beach gegaan, waar we opgehaald werden door familie van debbie. Na veel gehoord en gekletst te hebben, zijn we sushi gaan eten. Vervolgens zijn we door hen gebracht naar onze nieuwe bestemming Port Douglas. Hier verblijven we 3 nachten. We boeken 2 trips. Vandaag naar het Daintree National park en Cape Tribulations en morgen snorkelen in het great barieer reef. We hebben mooie foto's gemaakt en veel bomen planten gezien. We zijn de rivier op geweest om krokodillen te spotten, maar door het hoge water en warme weer hebben wij ze helaas niet gezien. Gelukkig hebben de slangen e.d zich ook niet laten zien. Vanmorgen de eerste flinke regen bui gehad toen we door het regenwoud liepen. Het is hier immers het regenseizoen, al begint het volgens de mensen hier laat. Voor de mensen in Nederland; het is hier momenteel 32 graden, koelt weinig af nachts en de luchtvochtigheid zit rond de 60 procent. Ik heb nog best last van de jetlag, maar elke dag een stapje beter. We vermaken ons prima...het begint al aardig op vakantie te lijken:-)

Groetjes Annelies

Pa en Ma

Super hoor!. Jullie hebben het er maar druk mee ha ha ha .
Liefs, geniet en groetjes