Kom allemaal fietsen !

Hoi allemaal,

We worden gesponsord !! Dat is echt super. Gaan jullie allemaal meedoen met deze fietstocht. Gezellig met z'n allen voor een goed doel. Natuurlijk hopen we op mooi weer. Komen jullie?

Deze tekst komt uit de Kerkbode:

Fietsen op Hemelvaartsdag - D.V. 1 mei 2008

Ook dit jaar willen we weer een fietstocht houden voor de hele gemeente op hemelvaartsdag.
Er is een heel bijzondere tocht uitgestippeld waar zelfs de commissieleden op plekken
kwamen waar ze nog nooit geweest waren. Er zal een korte en een lange tocht gereden
kunnen worden. Voor dit jaar hebben we weer gezocht naar een doel waar mensen uit onze
gemeente bij betrokken zijn. Esmeralda en Annelies de Boon gaan deze zomer voor een jaar
naar Durban in Zuid-Afrika. Ze gaan werken als vrijwilliger bij een project van Youth for
Christ. Een van hun projecten is het Tennyson House die dakloze kinderen helpt in en rond de
stad Durban.

Vertrek vanaf “De Wagon” (jeugdruimte van het Hervormd Centrum, Talmastraat 9 3371 VG Hardinxveld) tussen 13.00 en 14.30 uur. Kosten € 2,- per persoon. Markeer 1 mei in uw agenda en stimuleer ook anderen. (denk ook aan de mensen die juist op zulke dagen zich eenzaam voelen!)

Namens de jeugddiakonaatcommissie,

Tot dan,

Johanna

Hoi allebei, wat een leuke actie van jullie kerk en ja het is al een beetje ver fietsen vanuit Meppel maar ik zal aan jullie denken en ook om jullie op een leuke manier te sponseren.

J&A

Hoi dames,

Wij gaan mee en de buren gaan ook mee.

Zorgen jullie voor beetje droog weer .... tot dan !!