Marokko

Hoi allen

Het is eindelijk weer zover om een reisje te gaan maken. Het is Marokko. Niet een land dat in eerste instantie op mijn lijstje stond. Toch naar mate ik me er meer in ging verdiepen lijkt het me steeds leuker, mooier en indrukwekkender te worden. De cultuur, de mensen de producten de woestijn de hoge atlas met sneeuw op de toppen. Het moet een geweldige reis worden van 2 weken. Hieronder het programma dat we hopen te gaan volgen.

Dag 2: Casablanca – Rabat – Meknes
Dag 3: Meknes – Volubilis – Moulay Idriss – Fez
Dag 4: Fez
Dag 5: Fez – Ifrane – Midelt

Dag 6: Midelt – Erfoud – Merzouga

Dag 7: Merzouga – kasba El Khorbat – Todrakloof – Tineghir – Dadèskloof
Dag 8: Dadèskloof – Ouarzazate – AitBenHaddou – Marrakech
Dag 9: Marrakech
Dag 10: Marrakech – Essaouira
Dag 11: Essaouira
Dag 12: Essaouira – Marrakech

Dag 13: Marrakech, terugvlucht

Ik hoop iedereen op de hoogte te houden en anders volgt het verslag na de enorm leuke reis.

Groeten Annelies

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!