laatste acties

Hallo!!

De afgelopen periode hebben we nog enkele laatste dingen gedaan. Vanwege het internet hier op het moment is het niet altijd makkelijk om jullie op de hoogte te houden. Esmeralda heeft hier een verhaal over geschreven en wat foto's op haar site gezet. Dus om het makkelijk te houden

Wink
verwijs ik jullie door naar haar site.

Vandaag gaan we op vakantie en ik wil jullie allemaal in ieder geval hele fijne feestdagen toewensen en de beste wensen voor 2009!!! Het lijkt nog erg vroeg, maar de tijd vliegt

Heel veel liefs Annelies

ps www.esmdb.reismee.nl

jopie van rossum

Gelukkig, dat je op de valreep nog even wat schrijft. Ik had je al gemist. Het val t natuurlijk ook niet mee, als je een zus hebt, die ook iedereen op de hoogte wil houden van jullie wetenswaardigheden en dubbel op hoeft natuurlijk ook niet. Evengoed jij ook een hele fijne vakantie gewenst en goede dagen rondom Kerst en Oud en Nieuw.

Ineke Scheepbouwer

Hoi Annelies
Een hele fijne vakantie geniet er van ook voor je zus.
We hebben je wel gemist hoor bij het eten.(kookclubje)En ook hele fijne feestdagen ook van de meiden.veel liefs van ons.

petra

Hey Annelies,

Lekker hoor ff vakantie.
Ik wens je ook van hier hele fijne feestdagen en een gezond 2009.

Groetjes Petra

Fam. Teeuw Florenweer 12

Hallo Annelies,

Leuk om je verhaal te lezen. We wensen je ook daar fijne feestdagen en een gezegend 2009 toe!

piet en marja v d have

Hallo Annelies en Esmeralda

Wij wensen jullie goede kerstdagen en een gezegend 2009 toe

Piet en Lenie de Groot

Wij wensen jullie goede kerstdagen. Geniet tijdens deze vakantieperiode van rust en mooie dingen en voor het nieuwe jaar veel zegen met jullie werk, gezondheid en vreugde toegewenst.