Vakantie

Hoi !!!!

We gaan er even lekker tussenuit. Genieten van de natuur. We hebben er heel veel zin in en hieronder hebben we even gezet hoe de periode eruit ziet. Op deze manier kunnen jullie misschien ook meegenieten.

Wink
Normaal houden we er niet van om vanalles al te boeken maar nu hebben we dat wel gedaan.Dat is ook nodig, omdat hier in december de schoolvakanties zijn en het dus best druk is in deze tijd.

Maandag 8 december

Van Durban via Hillcrest, Kloof, Valley of Thousand Hills naar Pietermaritzburg.

Dinsdag 9 december

Van Pietermaritzburg naar de Sani Lodge

GPS COORDINATES
29deg 39min 46 sec south
29deg 27min 24 sec east

Woensdag 10 december

Pony trektocht van 2 dagen georganiseerd door de Sani Lodge

2 DAY TOUR
Day 1 This tour is of necessity quite concentrated as we need to fit a lot into a short time. The tour starts from Sani Lodge at 9am. We travelthe spectacular 4x4 track up the Sani Pass and into Lesotho. From Sani Top, wedrive about 50km into Lesotho, over Black Mountain Pass (at 3240m, the second highest road pass in Lesotho) and down the Sehonghong river valley, through rugged scenery. We arrive at Molumong Lodge , about 50km into Lesotho by lunch time. Saddle up after lunch for an afternoon ride to the village of Libibing where we stay the night in traditional rondavel accommodation.

Donderdag 11 december

Komen rond 16.30 weer terug van Pony tocht door Lesotho bij de Sani Lodge.

Day 2 After breakfast, ride back via a different route to Molumong. After lunch start the return journey stopping for a drink at Sani Top Chalet, reputed to be the highest pub in Africa. Return to Sani Lodge by around 4.30pm.

Vrijdag 12 december

Van Kestel naar Rosetta

Zondag 21 december

Rosetta

Maandag 22 december

Van Rosetta naar Pietermaritzburg.

Iedereen alvast een hele fijne rijmtijd toegewenst met het ook op Sinterklaas.

Groeten Annelies