Ola

Ola iedereen

Ik heb nu een paar minuutjes dus wil ik in eerste instantie schrijven dat dit echt een geweldig land is. Op het moment ben ik in Mexico en ga ik in de nog resterende 18 dagen naar Guatemala, Honduras, El Salvador en Belize. Het is de Maya route. Veel tempels maar ook het bezoek aan een vulkaan staat gepland., Ook gaan we over 2 nachten bij een gastgezin slapen en brengen we een bezoek aan Sergio Castro´s stichting voor diverse dingen maar o.a. brandwonden en epilepsie. Er is nog heel veel te zien, en het is hier erg warm. 38 graden gemiddeld. Vandaag een tocht door de jungle gedaan, dit was mooi, warm en glad. Warm is dan ook dat je echt je shirt en broek uit kan wringen en gemiddeld 3 liter water drinkt en nog cola om alles op orde te houden. Het mexicaanse eten is niet te vergelijken met de Mexicaan in Nederland. Morgen weer vroeg op pad. Uitslapen is er niet bij. De gids heeft gezegd dat we vakantie hebben op de laatste dag en heeft ongeveer gegarandeerd dat gemiddeld 50 procent van de groep last van zijn darmen gaat krijgen, hopelijk hoor ik daar niet bij. Voorals nog is alles hier goed. Wil je mijn reis volgen dan kan je op www.baobab.nl kijken onder groepsreis, mexico etc. 23 daagse rondreis.

Ik moet helaas weer stoppen en verwacht niet binnen kort te kunnen schrijven, maar als ik terug ben zal ik er foto´s op zetten en een mooi reisverslag. Dus als je geinteresseert bent kan je me weer op deze site volgen.