Matsumoto

Dag 8
4.30 zou de wekker gaan. Daar waren we beide al voor wakker..alles stond klaar, dus even snel aankleden en dus was er nog even tijd om te contacten met het thuisfront, omdat er mogelijk de nacht erna geen WiFi zou zijn..afwachten. was er dus zeker wel...
Om 5.31 de tram, 6.15 de Shinkansen in. Gelukkig gereserveerde plekken, want vol zat het wel. Na nog 2 overstappen en een lokale bus  konden we een klein plaatsje bekijken van waaruit we gingen wandelen.  Zo'n 6 km berg op en af. Goed te doen en de grote bagage was al doorgestuurd. Iedereen lekker op eigen tempo..onderweg stonden de kersenbloesem bomen nog schitterend! Dus die verdienden wel wat foto's. Rond 17.30 kwamen we in ons kleine dorp waar we in een authentiek huis sliepen. De groep over 2 locaties verdeeld. Om 18.00 met elkaar daar eten, het zag er super uit en smaakte ook goed. Morgenochtend traditioneel ontbijt( dat is inmiddels over een uurtje) en gaan we nog een laatste stukje wandelen om op 11.00 de trein te pakken van een uurtje naar ons volgende adres!