Vervoersmogelijkheden

Eens even naar het straatbeeld kijken...wat hier net wat anders is dan in Nederland.
Auto's met geblindeerde ramen en niet zo'n klein beetje ook. Niet verboden..Paard en wagen en de ossen met een kar. ( vele jaren terug) Wat goedkoper dan een auto zijn de vele brommers die hier rijden. In steden heb je de tuctucs. Taxi's zijn veel al kleine auto's nissan micra of suzuki..en de grote wagens zijn veelal Toyota pick up trucks of van Hyundai. Daar zit geld. Daarnaast rijden hier natuurlijk ook de beroemde gele schoolbussen of de mooie gekleurde bussen en de busjes toyota coaster of Mitsubishi die iedereen vervoeren incl ons. Natuurlijk heb je ook de fietsers..natuurlijk niet de ebikes...maar alles wat ze bij ons van het station zouden weghalen en naar de sloop gebracht zal worden. Dan heb je nog het vliegtuig..ja daar bedoel ik dus mee dat wij vandaag op het eiland Isla de Ometeppe aan zijn gekomen per zeeer volle ferry. Vervolgens weer in een busje werden geladen en na een stukje rijden zagen we 2 militairen ( we mochten door) en plots rijden we over de landingsbaan van het vliegveldje van het eiland. Weer 2 militairen en we waren er overheen. Dit was best bizar. Tot morgen!

J&A

Idd bizar, een geheel andere wereld. Mooi om ook eens te zien en mee te beleven. Veel plezier.