Monteverde deel2

Monteverde
Bij vakantie denk je aan wat uitslapen..echter er kan Van Alles gedaan worden hier en dus nemen we het ervan. Dus om 7.00 aan het ontbijt na een nacht best goed al geslapen te hebben. Rond 8.00 vertrek naar de toppen van de monteverde voor de skywalk. De bewolking hing laag en er stond veel wind wat duidelijk te merken was. Het was schitterend om op t gemak te kunnen lopen en te genieten van al het moois. Het had wat mystieks. Na 3.00 hadden we de route gelopen die ook prima in 1,5 uur zou kunnen. Niet veel vogels gezien. Wel wat apen van een flinke afstand. De bus terug naar t dorp genomen en met enkele snel geluncht want we zouden nog mee gaan op een koffiertour. De taxi snel naar t hotel genomen en gelijk door. Daar kregen we een mooie rondleiding en werd er van Alles verteld over suikerriet, koffie en cacao. Super leuk en goed te volgen. Terug in het busje want we zaten krap in tijd want een aantal waaronder ik wilden nog de avond wandeling doen. Gelukkig hebben wat anderen gewacht en zijn we op avontuur door de wildernis gegaan. Resultaat. 2 toukans, 2 slangen, luiaard, kikkertje, kevers en een kever met 2 lichtgevende stipjes op zijn rug. Heel bijzonder. Moe en voldaan nog met elkaar gegeten om te horen dat de dag van morgen wederom vroeg begint. De jetlag trekt langzaam weg, maar af en toe wordt je snachts wakker en heb je flink trek...en als je dan omrekent naar nl tijs is dat helemaal niet zo gek. Tot snel op naar de cano negro.

J&A

Geweldig. Geniet er van. xx